fredag 10 oktober 2008

Ojoj

Så trött jag var igår kväll!
Därför blev det dock inte så mycket bloggande, fast så klart det fanns inte så mycket at skriva heller för allt vi gjorde var att spela lite wii och sitt vid datorn ;D
Vi kom i säng strax före halv 1, vilket var väldigt bra!
Jag lovar att jag han somna innan jag ens släckte lampan. Så kan det gå!

Har sovit som en stock hela natten och vaknade för ett litet tag sen, ska fixa lite frukost o ett tag när vi börjar bli lite sugna på det!
Idag blir det nog en helt vanlig dag med lite av varje.
Jag vill ha fins höstväder så man skulle kunna fota fina bilder men det verkar bli mulet ...
Jaja, ikväll kommer Annica ut och mamma kommer hem ifrån deras konferens så då ska vi göra hemmagjord pizza och se på film som vi kan somna gott till ikväll!


Vad ska ni göra idag? :)


Veronica

Inga kommentarer: