torsdag 30 oktober 2008

Ohhh ... LYCKLIG!


Jag har verkligen den ABSOLUT BÄSTA pojkvännen det kan jag lova!


Hej Anton!

Kul att du och din tjej hänger med oss på Simple Plan på er dag!

Vi ska träffas utanför Globen Gate senast 16:15, därefter går vi in och kollar på deras soundcheck och sen får vi prata lite med killarna i simple plan! Globen Gate ser du när du kommer på bron från T-banan. Efter bron går du ner direkt på vänster sida och du ser skylten där det står Globen Gate (arenavägen 35 är adressen). Mitt nummer är 07******** om det är så att du skulle gå vilse eller så..

Vi ses i morgon!

Hälsningar,

Louise


Jag kommer att vara den lyckligaste människan imorgon
Inte nog med det så fick jag reda på att det är Zebrahead som ska vara förband, Wohoo! <3

Veronica

1 kommentar:

Anonym sa...

Fan vad avunsjuk jag blev nu :(
Vill ochså träffa dem i Sp i morgon juhhh :(
Men grattis på eran dag och ha det så kul så kanske vi ses :)
<33