måndag 27 oktober 2008

Måndag

Anton vaknade redan strax före sju och låg och kramdes lite på mig och så fick han för sig att gå upp!
Själv låg jag kvar och sov som en gud till 9 :)
Så gick jag upp och hittade min lilla nörd framför Guitar Hero.
Blev en ganska nördig morgon.
Åkte hem strax före halv två med bussen.
Ganska skönt att komma hem fast jag saknar min skrutt...
Som tur är så kommer han redan imorgon igen eftersom vi ska på bio med Eric & Kim då också :) Trevligt!

Förövrigt så har det då inte hänt så mycket, bara åkt runt massor och ätit lite at precis. Blir en lugn kväll, funderar på att spela lite Wii eller se på någon film. Det jobbiga är bara att jag glömde min datorladdare hos Anton så får sitta vid stora datorn istället ...
Men det går ju det också :)


Veronica

Inga kommentarer: