fredag 10 oktober 2008

Mamma , mamma ...

Nu har mamma kommit hem ifrån deras konferens de hade med jobbet. Ja, vad ska man säga, de verkar ha haft väldigt roligt där ...
Mer tänker jag inte säga :)

Jaja, Fanny åkte hem för ett tag sedan och straxt efter kom då mamma. Annica ska också komma ut om ett tag så ska vi göra pizza och se på film antar jag.
Ska bli ganska roligt, hoppas vi inte somnar den här gången!

Annars idag har det inte hänt så mycket har bara segat framför datorn och spelat wii idag, en väldigt slapp studiedag. Tyvärr borde jag ju ha pluggat lite men eftersom Fanny varit här så har det inte gått så bra.
Det var en bra ursäkt tycker jag :)
Anton hittade ett nytt band idag också som är väldigt grymma måste jag säga, Jet Black Stare!
Så dom rekommenderar jag om du gillar rock och snygga killar, haha ;D


Veronica

Inga kommentarer: