måndag 20 oktober 2008

Kväll

Och så var det snart dags för en dejt med sängen. Ska bli riktigt skönt att få krypa ner i ett gosigt duntäcke och massor med kuddar, saknas bara en mysig Anton så skulle det vara perfekt :)
I helgen är han min igen!

Men till nuläget igen.
Jag sa att jag skulle ha pluggat lite, men det har jag ju inte gjort såklart. Har inte gjort något nyttigt ikväll, bara legat i soffan med datorn bredvid mig och guitar hero på tv:n.
Men så kan det ju vara.
Får plugga imorgon, kanske.
Får se vad jag orkar, imorgon blir det långdag i skolan. Känns som att det var jätte länge sen som jag var en hel dag i skolan :P
Som sagt, förhoppningsvis går det bra även om tisdagar är min "inte tycka om dag".
Nej nu ska vi vara positiva!

Lite tv nu, I ditt ansikte.
Och sen sängen!


Veronica

Inga kommentarer: