tisdag 14 oktober 2008

Idrottsplanering snart klar

Har hållit på att få ihop idrottslektionen jag ska ha på måndag nu i snart 3 timmar!
Saknar bara 1 uppvärmnings koreografi med höfter. Jag hittar ingen låt som passar så håller på att bli lite smått stressad men förhoppningsvis så kan jag hitta någon snart :)

Vat inte vad det var som hände förut när jag höll på att värma mat i mikron, helt plötsligt så börja jag bara stor tjuta. Jag vet verkligen inte vad det är jag gråter över men jag har gråten i halsen hela tiden och nu kom det ut lite av den.
Allt jag vill är att bara ha Anton här igen och vara så glad som jag var igår kväll, det var så skönt att få skratta och vara mig själv istället för att sitta och vara nedstämd hela tiden.

Imorgon ska jag till skolan igen i alla fall, börjar dock inte förrens 12.15 och jag kommer in till stan stax före åtta på morgonen.
Om jag har tur så kanske mormor kan skjutsa mig till en senare buss så jag slipepr att vänta, annars vet jag inte vad jag ska göra ...
Får ta det senare sen.
Nu ska jag se på OTH och fundera ut en bra låt så jag kan bli klar med Idrottsplaneringen.


Veronica

Inga kommentarer: