torsdag 23 oktober 2008

Ideé!

Jag har kommit på att jag måste försöka börja välja de kläder jag ska ha på mig i skolan redan kvällen före :P Jag kan stå hur länge som helst och bara kolla på kläderna för att försöka komma på något att ha på mig!
Till slut tar jag det närmaste som ligger på golvet istället.
Som idag, det blev ett par jeans och våran entreprenörs tröja ;D

Hur som helst, idag är torsdag och då är det ju UF hela dagen!
Ska försöka börja på hemsidan idag om datorkillarna är här och sen ska vi fota lite förmodligen.
Ska se om jag kan börja lite på idrottsuppgift idag också om Julia åker hem tidigare. Har kommit på att jag har massor att göra inom skolan nu har jag kommit på så måste ta en dag på lovet där jag ska plugga!

Men som sagt nu så är det UF som gäller, så ska våran mentor komma upp och ha mentors samtal med oss. Hoppas på att jag kan få börja idag så jag har det gjort :)

Veronica

Inga kommentarer: