måndag 20 oktober 2008

Det här med förpackningar ...


Jag har alltid tänkt att en gång kommer jag att ha av den där biten man ska dra i för att öppna det där plastgrejen som sitter under locket och idag lyckades jag.
Kan dom inte komma på en annan lösning för att öppna som där sakerna? :P
Nu hade jag ju tur att jag hade en kniv i närheten så jag fick upp min yoghurt i alla fall, men tänk om man inte har det hur ska man då göra?
(kan säga att det funkar inte att bita, jag har försökt)

Nu har jag precis laddat upp lite bilder på min Facebook och fixat lite. Funderar på att ta en dusch nu, känner mig lite små frusen. Sen vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Måste plugga, men jag vill inte ...
Jaja får se vad jag hittar på :)
Mamma kommer hem runt halv 9 ...


Veronica

Inga kommentarer: