onsdag 15 oktober 2008

Biblioteket

Nu sitter jag på bibban igen och bara väntar på att dansen ska börja om 1 ½ timme.
Bibliotek är ganska läskiga egentligen, i alla fall vårat i Norrköping tycker jag. Eller egentligen är det människorna som gör det läskigt. Tycker alla ser så lömska och hemlighets fulla ut. Jag har satt mig i ett hörn lagom långt ifrån alla andra så man kan sitta och spana lite på dom.

Jag är så snäll mot min lilla mage också, sitter och proppar i mig både mjölkchoklad och drickyoghurt just nu. Känner att den inte är glad på mig, men det struntar jag i för jag är hungrig. Jag har faktiskt ätit en macka innan också så klaga inte på att choklad inte är mat, det är min efterätt.
Jag måste ta mig i kragen någon dag också för att faktiskt våga gå till doktorn och ta test på om jag har blivit laktosallergiker.
Får jätte ont i magen av det mesta nu, förut var det bara ren mjölk och grädde.
Jaja, det får bli någon dag.
Ska väll fortsätta med att vänta nu.


Veronica

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är MASSA utlänningar där :O / Erica Elving