tisdag 2 september 2008

Tänk om ...

Tänk om jag kunde få sluta 11.15 varje dag, det skulle vara så otroligt skönt.
Komma hem i god tid för att hinna med att leva lite också, även om jag kanske inte gör så otroligt mycket men endå.
Idag har jag fotat lite, men tyvärr inte orkat kolla på bilderna än ...
Spelat Wii, spelat lite sims, kollat runt på datorn. Pratat med Rebecca om dansen imorgon och bara gjort lite roligare saker än att sitta i skolan och bara sitta.
Skulle jag sluta tidigare skulle jag kunna försöka börja träna på Friskis igen också och orka göra sånna saker som jag vill göra.
Men det kommer ju aldrig gå, tyvärr ...

Jaja , ligger nu i soffan och bara försöker slappna av för huvudet är lite små snurrigt.
Känns som klockan är jätte sent men den är bara tjugo i nio.
Kanske kan lyckas komma i säng lite tidigare än 11 idag, kan man ju hoppas på i alla fall!
Nu ska jag fortsätta att ligga ...

Veronica :)

Inga kommentarer: