söndag 14 september 2008

Söndag kväll

Shuu, nu har den otäcka sanningen har kommit fram.
Jag har precis tagit bort sminket ...
Haha.
Nej så farligt är det väll inte, det enda problemet är att jag måste in till stan för att köpa på mig nya rengöringsprodukter för mina börjar ta slut.
Har inga speciella produkter jag brukar använda, utan brukar testa lite olika.
Just nu använder jag mig av nivea & apotekets produkter.
Får se om det blir samma, eller om jag testar något nytt.
Men nog om det!

Nu ska jag lägga mig här i soffan (Ovanligt?) och tänka över dagens I-landsproblem.
Ska jag se på filmen på 3:an, På spaning med Bridget Jones eller filmen på Tv4+, Helenes små underverk?
Hm, har 3:an på nu så kanske blir den ...
Har ju sätt båda redan så spelar egentligen ingen roll, men äsch ;D

Jag ska bara tjata lite om Anton också, sen är jag nöjd!
Sitter och funderar på vart han kan vara , om han har kommit innanför Sveriges gränser än?
Eller om han är kvar i utlandet.
Kanske ska skicka iväg ett litet sms och fråga, eller så väntar jag på att han kanske hör av sig?
Hmm, det blev visst två I-lands problem idag!

Återstår att tänka lite på, nu ska jag se film och spionera runt lite!

Veronica

Inga kommentarer: