måndag 8 september 2008

Sådär

Nu är jag ren och fin igen!
Vandringen gick väll helt okej egentligen, madde och jag åkte ut tillsammans och satt och vänta på att vi skulle få gå i 1 ½ timme. Gissa om det var kallt att bara sitta där i regnet.
Men så började vi att gå i alla fall, blev ju lite varmare fast det fortsatte dock att regna så det var stora vattenpölar och snor halt i skogen.
Fast det kändes endå som det gick ganska fort, så skönt det var att gå i mål!

Eftersom Madde hade turen att bli hämtad så fick jag följa med henne hem istället för att dra runt på stan i mina enormt rena *ironisk* skor.
Vi käkade lite tacos och mest satt och spanade in lite kamera saker och sånt, typ.

Såhär snygga var mina converse när jag kom hem

Så nu var det så skönt att få kliva in i en varm dusch. Helt otroligt!
Nu känner jag hur fötterna värker så orkar knappt röra på mig, så min kväll kommer att spenderas i soffan.
Dagens I-lands problem är att jag inte vet om jag ska se på film eller om jag ska se på kristallen galan ikväll... Återstår att se vad det kan bli :)
Förövrigt så har jag märkt att det börjar ganska många bra tv program nu, men har absolut ingen koll på när.
Så ska nog ta och göra upp en liten tv planering också så jag har lite koll på när det ska bli tv kväll i höst!


Veronica

Inga kommentarer: