söndag 7 september 2008

Så tråkigt ...

Idag är verkligen en sån där dag då jag inte vill något annat än att bara mysa upp mig i soffan tillsammans med Anton och bara mysa, men han är ju i Italien så det är ju inte så lätt.
Jag saknar honom så extremt mycket nu , vill bara ha honom hemma.
En vecka kvar, en vecka.

Nu börjar one tree hill på 5:an, en serie som jag verkligen skulle älskat om jag bara hade sätt den från början. Har sagt så många gånger att jag ska köpa boxarna, men har inte gjort det än.
Borde göra det nu till hösten...

Nej nu skriver jag sådär hoppandes igen om saker som inte alls hör ihop, men sak samma.
Ska vara ensam hemma till 21 ikväll för mamma tränar.
Vet inte riktigt vad jag ska göra, känner mig inte så motiverad till något.
Nej, usch vilka deppiga inlägg jag skriver nu för tiden.
Måste skärpa mig!


Veronica :)

Inga kommentarer: