tisdag 16 september 2008

Morgon Vid Frukostbordet

Nu sitter jag här igen och käkar frukost, eller försöker.
Har typ en blåsa på sidan som skaver mot tandställningen och det gör förbannat ont måste jag säga, så det går lite halv dåligt att käka ;D

Hur ser dagen ut idag då?
Jo först har vi svenska, men sen någon gång så ska vi iväg på en Don´t Drink & Drive sak. Vet inte riktigt vad det är vi ska göra där idag, ska dit imorgon med.
Ska bli intressant att se!
På eftermiddagen när vi kommer tillbaka så ska vi ha personlig försäljning.

Sen så ska jag åka till min Älskling!
Ska bli så skönt att få träffa honom igen och verkligen känna att han är hemma igen :)
Så förmodligen blir det inte så mycket uppdatering ikväll tyvärr, jag ska vara upptagen med att pussas :D

Men åter till frukosten!


Veronica

Inga kommentarer: