lördag 20 september 2008

hotellet i Götebog!

Nu har jag äntligen fixat internet här på hotellet, Gratis!
Så nu är jag super nöjd!
har nyss kommit till hotellet nu igen efter att ha varit på stan och Liseberg hela dagen idag.
Blev faktiskt inte så mycket shoppat idag, köpte bara en vanlig vit t-shirt till mig och sen en present till Anton.
Förhoppningsvis blir det lite mera shoppat imorgon när vi kommer till Ullared ;D

Liseberg var också ganska kul fast vi inte åkte en endaste karusell. Utan vi körde 5 kamp istället!
Tyvärr kom jag sist då och Annica vann. Så körde vi lite godis hjul, så när vi endast hade 1 biljett kvar så satsade vi den på chipshjulet och vann våran efterlängtade grill chips påse ;D
Så vi firade med lite mat på burger king och sen åkte tillbaka till hotellet där vi nu sitter!

Blir en lugn kväll med chips, läsk, tv och för min del dator eftersom vi ska upp tidigt och åka till ULLARED!
Yayy ;D


Veronica

Inga kommentarer: