torsdag 18 september 2008

Hos Fanny igen!

Nu sitter jag hos min käreste Fanny igen :)
Sitter som vanligt vid varsin dator och nördar, jätte sociala ;D
Men vi sitter faktiskt och försöker göra en varsin hemsida. Jag ska försöka få igång en början till mitt och Ericas UF och Fanny ska göra en för skojs skull.
Går lite sådär för tillfället så tänkte slänga in ett inlägg här istället :)

Julia, Den nya tjejen i klassen kom förbi idag också. Verkar som en trevlig tjej så det ska nog passa bra i våran klass!
Jag var snäll också att börja bygga ihop hennes stol idag, fast sen fick Lars ta över för jag stack på lunch ^^
Erica och jag ska vaera som "faddrar" åt henne på måndag och visa henne runt och lite sånt, ska bli trevligt :)

Ska väll försöka ge mig på den där sidan igen, önska mig lycka till ;P

Veronica

Inga kommentarer: