torsdag 18 september 2008

Hos Fanny del II

Det blev lite ändrade planer idag faktiskt.
Först var det tänkt att jag skulle hem och städa och bara ha det lagom tråkigt och gå till skolan imorgon och sen inte ha något att göra förrens vi ska åka till Göteborg vid halv 5.
Men nu så blev det så att jag skiter i skolan imorgon och så sover jag hos Fanny inatt!
Tyckte det verkade roligare ;D

Nej men jag känner mig inte riktigt på topp för att vara med och boxas och så imorgon, halsen börjar svida och jag känner mig utmattad.

Så det blev att åka hem en snabbis på typ 50 min för att packa iordning för hela helgen, gissa om det blev panik för mig?
Ingen aning knappt vad det är jag har med mig, men förhoppningsvis blir det bra.
Så var det bara att hoppa på bussen tillbaka in till stan och till Fanny igen :)

Så nu ligger jag i hennes soffa och svullar chips som jag tog med mig + att vi ser på vem kan slå Filip & Fredrik?
Trevligt, trevligt!


Veronica

Inga kommentarer: