onsdag 17 september 2008

God Morgon :)

Nu är jag super glad igen och känner mig positiv till det mesta :) Förutom att vi ska med Lina på Don´t Drink & Drive sen igen och hålla på att få testa på olika saker.

Var som sagt hos Anton igår och det var så mycigt att äntligen få pussa på honom igen!
Låg och pratade massor om allt möjligt, vi har kommit på att det är våran "grej" ;D
att ligga och prata om allt möjligt och byta ämne bara sådär. Haha :)
Så fick jag massor av saker från Italien också, En Hello Kitty kudde, en Hello kitty plånbok och ett armband av Anton :)<3
Så var hans föräldrar super söta och hade köpt en handduk åt mig också :)
Det enda som var dåligt var att jag var tvungen att gå upp tidigt och åka ifrån min sötnos.
Nu kan vi inte ses förrens nästa vecka =/
Men så är det ...

Sitter och har logistik nu, lite små segt sådär. Äter en macka också, den är god i alla fall, dock så blev jag super törstig nu ;D
Sen blir det som sagt D.D.A.D, får se hur länge jag orkar vara där. Drar nog till stan istället och sen möta upp mamma för att lämna väskan och sen dra iväg till dansen, hoppas att det ska gå bättre idag!

Nu ska jag njuta av min macka!


Veronica

Inga kommentarer: