fredag 19 september 2008

God Förmiddag!

Det där med att jag skulle komma i säng tidigt gick inte så bra igår måste jag säga ;D
När klockan var runt 03.40 så tror jag att vi kom i säng, så somnade jag kanske direkt och så vaknade vi för typ 40 min sen!
Fick ett litet annorlunda sätt att vakna på idag, det blev blött om foten.
Visade sig att Fannys och deras hund tyckte om mina fötter väldigt mycket så han stod och slickade på dom :P

Ligger nu och kollar på film igen, The Italian job. Samtidigt som vi har käkat frukost!
Blev fruktansvärt mätt nu måste jag säga!

Känner mig riktigt stel i kroppen idag, varenda muskel är helt utmattad av all stretching jag har gjort. Hoppas verkligen att det hjälper så jag blir vigare :)

Idag blir det nog lugnt här först , så ska jag försöka packa ihop alla mina saker igen för att sen åka till GÖTEBORG!
Vilket ska bli otroligt kul, jag älskar verkligen att vara i Göteborg!
Vet inte riktigt vad vi ska hitta på än, men antar att det blir i alla fall lite shopping i Nordstan ;D
Hoppas på att hitta lite snygga T-shirt och sen kanske ett par skor.

Nu stix det i fingrarna så otroligt shoppingsugen jag är!
Det värsta är bara att jag har inte så mycket pengar kvar, känner mig riktigt fattig.
Lön den 25:e i alla fall + studiebidrag sen så det blir fin fint!


Veronica

Inga kommentarer: