onsdag 17 september 2008

Fullspäckad dag!

Idag har jag hållt igång hela dagen lång så gissa om jag är helt slut nu!
Var som sagt skola först med logistik och sen sista delen av Don't Drink & Drive.
Vi fick prova på lite olika saker och lyssna på lite om när polisen/brandmän pratade.
Har också kommit fram till att män i uniform är ju otroligt hett, brandmänn speciellt ;D

Efter skolan så blev det stan & en snabbis på bibban med Erica.
Idag fick jag faktiskt äntligen shoppa lite! Köpte mina efterlängtade spets tights ifrån Gina Tricot, så köpte jag ett halsband till mig och ett par örhängen till Erica eftersom hon fyller på fredag. Så var det så bra på ur & penn att det var tag 3 betala för 2 (vilket jag älskar) så fick en ring på köpet också!
Så mötte ag upp mamma för att slänga in väskan i bilen, följde med henne tillbaka till stan där hon köpte mobil och lite saker.
Eftersom jag precis missade 113 också så fick jag stå och vänta men då så hade jag tur somk sprang på Gustaf & tim m.fl så stod där och pratade lite :)

Dansen sen gick MYCKET bättre än förra veckan , har dock fortfarande lite svårt att hänga med men det går bättre och bättre. Så idag var det riktigt roligt att dansa!
Nu ligger jag här i soffan igen , mätt och helt utmattad, benen värker fast det är väll bara ett bra tecken på att jag dansade ordentligt!
Men nu måste jag fortsätta att se på "Vem kan slå Filip &Fredrik?" dom klättrar på backar och Fredrik håller på att bli galen, väldigt underhållande måste jag säga ;D


Veronica

Inga kommentarer: