onsdag 3 september 2008

Föreläsning *Snark*



Har suttit hela morgonen fram till nu på olika föreläsningar om UF företag, väldigt intressant men så himla långtråkigt!
Fick ingen rast heller så kunde inte gå och köpa en macka som jag har längtat efter så länge så magen kurrar som bara den.
Ingen aning vad det är för mat men känner på mig att det är något som jag inte gillar bara för att jag ska få lida lite mera.

En positiv sak är i alla fall att Anton inte har glömt min plattång, tur för han ;D
Så han kommer förbi sen och lämnar den och så är det ju sista gången på minst 10 dagar som jag får pussa på han.

Men nu ska vi bara sitta och vänta på att vi ska få prata med en kille om våra UF och presentera våran idé till företaget. Han kommer säkert dissa vårat UF totalt , men det skiter jag i!
Själv är jag också att presentera för Erica är sjuk ...
Men det ska gå bra endå!


Veronica :)

Inga kommentarer: