tisdag 30 september 2008

Datorberoende

Japp, det är väll dags att erkänna det nu.
Jag är datorberoende!
Vårat bred band är helt konstigt ingen av mina datorer hittar signalen tilld et så kan inte använda de. Så skulle jag låna mammas 3 bred band igen men jag hade glömt koden och hur mycket jag än letade så hitta jag det inte och hon svarade inte på mobilen heller.
Gissa om jag var sur, gick runt och skrek för mig själv.

Gav pp tillslut och hoppade in i duschen istället och sen kröp jag ner i soffan med té, shoklad och One tree hill. Genast blev humöret bättre som tur var!
Så ringde mamma upp så nu sitter jag med hennes 3 bredband igen, det går segt men som sagt bättre än inget.

Förövigt så har dagen varit ganska bra :) Efter vi skrivit svenska uppsatsen så gick Erica, Julia och jag för att käka, skolan mat idag bestod av Ris som var tort och smakade barr, fick som smaka en blandning mellan jord och gräs samt en sås gjort på mosade ägg.
Inte så frestande, så vi skippa det och drog ill Kina restaurangen och käkade kinabuffé istället.
Mycket godare och framförallt trevligare, satt och pratade massor om killar ;D

Så lektion med redovisning om våran intervju med en säljare, gick väldigt bra faktiskt!
Så hängde jag med Erica en snabbis på stan, köpte faktiskt inget men hittade däremot mycket intressant ...
Jag måste lära mig spara!

Det var väll min dag , hoppas ni också har haft en bra dag! :)


Veronica

Inga kommentarer: