söndag 7 september 2008

<3

Mamma sa förut att hon tyckte att bara hon & jag skulle hitta på något för att vi knappt ses7umgås nu mera.Alltid när vi gör något så är någon annan också med.
Det kan jag faktiskt hålla med om, vi gör inget tillsammans längre. Båda är så upptagna och när vi väl är hemma sitter jag på mitt rum och hon sitter i tv rummet i andra delen av huset.
Nästa söndag ska vi i alla fall åka och träna Yoga på Friskis, det ska bli kul :)
Så pratade vi om att gå på bio & käka kina eller åka och spela badminton eller nått liknande.
Kommer ihåg för ett bra tag sen då vi hade en riktig mor & dotter dag då vi shoppade massor och så avslutade vi dagen med att äta på Kina restaurangen, det var jätte trevligt verkligen!

Fick precis sms från anton om att han hade försökt vinna en Hello Kitty sak till mig, fast han vann inte. Det gör inget eftersom dom säger att den som inte har tur i spel har tur i kärlek, det gillar jag :)<3

Små tittar lite på filmen Hitch som går på 3:an nu, ska sova snart.
Imorgon ska vi vandra 1 mil med skolan typ.
Inte ett dugg taggad eftersom det kommer att vara pissväder och så har jag ingen aning om hur man hittar dit vi ska vara ...
But, Keep up the good mod!
Eller?


Veronica :)

Inga kommentarer: