torsdag 14 augusti 2008

Stockholm ...

Parksommar var super kul, Takida ägde som bara den :D
Orkar inte berätta mera nu, kommer säkert senare kanske. Lovar inget.
Ni undrar säkert varför jag är uppe före sex på morgonen dagen efter Stockholm, kan säga att det varit en ganska så ja konstig natt. För personligt tycker jag för att skriva om så jag struntar i det. Kom hem strax efter 2 iaf, sen började det. Nu sitter jag häroch har snart varit vaken i ett dygn och nu är jag inte så trött faktiskt och saker och ting känns bättre.
Anton har iaf äntligen fått somna lite, borde också sova men det går inte.

Jaja, ska kolla runt lite och sen krypa ner brevid han och försöka sova. Ska till sjukgymnasten 16.15. Fast egentligen vill jag gå ut och gå lite, det är så härlig luft på morgonen och solen skiner lite. Perfekt.
Fast nej måste försöka sova lite om ett tag.


Veronica :)

Inga kommentarer: