tisdag 12 augusti 2008

Städ tant

Nu känner jag mig duktig :) har städat nästan hela rummet, har bara inne vid sängen kvar. Har dammat och slängt massor med saker typ och ställt iordning lite så nu ser det faktiskt helt okej ut.
Har också bestämt mig för att beställa klipptid efter att jag fått min lön, behöver verkligen rensa ut håret ;D
har kollat runt på massor med olika frisyrer och kommit fram till att jag vill ha långt hår, men att det aldrig kommer att gå att jag kan få det.
Så jag får stå ut med mitt korta hår, hoppas att det kan bli snyggt i alla fall när det är ny klippt & färgat.

Förövrigt har jag precis lagat mig mat och ätit också och så pratar jag lite med Antonenmsn , trevligt :)
Ska bli så underbart att få träffa honom imorgon igen, saknar!

Vet inte om jag orkar ta lilla rummet idag också och städa, det behövs men är helt slut. Tror jag börjar bli förkyld för har ingen ork i kroppen och halsen har gjort lite ont de senaste dagarna. Lagom tills skolan börjar snart, hemskt!
Nej nu ska jag väll ta och kolla igenom musiken lite och fixa till lite musik till ipoden!


Veronica :)

Inga kommentarer: