onsdag 13 augusti 2008

Ready To Rock!

Som sagt en timme före i planeringen, är klar för att rocka nu :D
Är verkligen konsertsugen och på toppen humör idag! Ska bli så himla kul att få gå på konsert, känns som det var en evighet sen fast det bara är typ 2 månader sen jag va på Hultsfred ;D
Ska åka in till stan om en timme typ , så vandra runt lite, möta Anton, åka ut till mamma och sen till Annica och sen är vi på gång hoppas jag!
Ska försöka få i mig lite mat också innan jag åker.

Usch va tiden kommer att gå sakta nu tills klockan tre då jag får träffa Anton, är redan rastlös och då har jag bara suttit still och varit klar i typ 2 minuter ;D
Det är också därför som detta inlägg blir helt konstigt för jag egentligen in te har något att skriva om men endå måste jag skriva för att ha något att göra, så ni får stå ut :)

Fast jag tror jag måste ta och varva ner lite nu, så jag sparar lite energi tills ikväll så ska kanske ta och sätta mig ner och kolla på ett eller två avsnitt av VÄNNER innan jag åker, bara för att ;D
Japp så får det bli!

Veronica :)

Inga kommentarer: