lördag 9 augusti 2008

Morgondagens planer

Nu har Fanny åkt hem...
När jag nu tänkte att jag äntligen kan ta och vila ut resten av helgen nu förutom att jag ska baka lite till jobbet imorgon så gick jag in till mamma som sa att jag skulle gå upp tidigt imorgon!
Så klart frågar jag varför och då har hon fått för sig att vi ska till IKEA imorgon, så det blir inget vila imorgon utan upp till Ikea shoppa och sen hem och baka!
Men det ska bli kul, tar förmodligen mina sista pengar imorgon och köper en väska från hm jag spanat in och kanske något mera från carling som behövs läggas till i höst garderoben ^^

Imorgon kommer ju också Anton hem, längat som fasen efter honom!
Vill pussa massor på honom, men måste ju då vänta tills onsdag :(
Men får i alla fall prata med honom på msn!
Har varit så tomt utan honom, men en sak har jag kommit fram till efter en vecka utan honom hemma. Det är att jag verkligen älskar honom så otroligt mycket och jag vill inte vara utan honom, han är en stor del av mitt liv som jag inte skulle klara mig utan :)<3

Men nej, är helt slut känner jag.
Det är som Annica och jag brukar säga, att städning är dåligt för hälsan!
Så tror jag ska återgå till soffan med min korsordstidning, jag börjar bli gammal ;D


Veronica :)

Inga kommentarer: