måndag 18 augusti 2008

Måndag

Har varit vaken ett bra tag faktiskt, duschat, ätit och fixat lite :)
Ska snart börja packa också eftersom jag ska med Anton hem ikväll och vara där tills på onsdag vilket ska bli väldigt trevligt. Har saknat att vara där.
Fast som vanligt när jag ska packa så är det väldigt segt att komma igång och ännu segare att avsluta packningen ;D

Förövrigt med min lilla sjuka period så är näsan fortfarande lite täppt men annars så är det ganska bra, skönt att det inte blev värre!

Ikväll blir det ju mamma mia också som jag sagt förut, det ska också bli väldigt trevligt. Inte för att jag har lyssnat på ABBA speciellt mycket men tror endå att den kommer vara väldigt bra och att jag kommer sitta och försöka sjunga med även om jag inte kan texterna ;D

Men nej, nu ska jag FÖRSÖKA börja packa eller i alla fall tänka tanken om att jag måste göra det.


Veronica :)

Inga kommentarer: