lördag 30 augusti 2008

Mamma mia!

Mamma mia musikalen i globen var helt fantastisk, det var svårt att sitta still.
Jämt när jag är på något liknande som musikal eller dans så får jag rysningar på exakt hela kroppen, det är så underbart!
Vill också kunna sjunga och dansa så bra, det är min dröm.

Övningskörde som sagt till Söderköping imorse , vilket gick väldigt bra. Testade att parkera och lite sånt också vilket inte gick lika bra men till slut så hamnade jag i rutan.
Så körde jag hem också i skymningen, Gick också bra faktiskt.
Hoppade fram ett rådjur, fast såg det långt innan så hann bromsa så det fick springa över utan problem!

Förövrig så har det inte hänt så mycket förutom buss resa till/Från Stockholm och sen musikalen såklart!
Nu är jag super trött, ligger i sängen och borde sova.
Fast inte riktigt än.


Veronica :)

Inga kommentarer: