lördag 16 augusti 2008

God förmiddag!

Kollade precis på klockan och fick en liten chock, redan 1!
Så kan det gå, har ganska precis ätit frukost och lite sånt. Anton sitter som vanligt och glor på VÄNNER i soffan och jag sitter här och försöker komma på något roligt att roa mig med. Har ganska mycket energi idag känner jag spå ingen lust att bara sitta still. Jag vill gå på stan och bara kolla på saker, det måste nog vara min störta hobby!
Men det blir ingen stan förrens tidigast på måndag anatar jag då vi ska på bio, hoppas att man hinner med lite stan först :)

Men jaha, vad ska hända idag då?
Har absolut inget planerat, är sugen på att köra lite sexhjuling fast vet inte vart morfar är så det får vänta + att det är lite halv taskigt väder.
Men men , som sagt inget planerat utan det blir bara en lugn dag på landet ;D

Vad ska ni göra idag?

Veronica :)

Inga kommentarer: