fredag 15 augusti 2008

Fredag

Igår blev det att hoppa i säng tidigt, vilket va väldigt skönt faktiskt.
Somnade redan vid strax före 11.
Tyvärr blev man ju väckt utan en super pigg pojkvän vid 08.20 fast som tur var så gick vi inte upp förrens strax före 11 vilket va skönt att bara få ligga och vakna till ordentligt :)
Dagen har endå gått väldigt fort, har plockat iordning lite och legat i soffan med ett korsord medans Anton har suttit som fast klistrad framför sims!
Men nu är det ombytta roller nu sitter han i soffan och ser på VÄNNER och jag sitter här :)
På måndag kväll är det bestämt nu att Anton, Jag, Mamma och Annica ska gå på Mamma Mia på bio så jag har tur som får ha Anton här hela helgen också, det är myys :)
Men nej, nu ska jag kolla lite till och sen ska jag också sätta mig i soffan och kolla lite på VÄNNER.

Veronica :)

Inga kommentarer: