söndag 31 augusti 2008

Dator Krångel

Jag har bara haft min skoldator i ett par dagar och jag hatar den redan, hur ska det gå?
För det första att datorkillarna "inte har haft tid" att laga datorerna så skärmen är sprucken och håller på att ramla av typ och att ingenting funkar normalt på datorn. Så har dom inte lagt in alla program som ska finnas, jag håller på att bli galen för att vi inte har cs3 paketet!
Vi fick det förra året och då är det ju klart som fan att vi ska få det nu igen, men nej då allt för att det ska ta tid och krångla så man måste ghosta om datorn 10000 gånger!
JAG BLIR GALEN!

Så, nu är det lite bättre.
Har precis kollat klart på en prinsessas dagbok 2 som gick på 5:an. Snart ska vi väll sova eftersom vi ska upp tidigt till skolan, även fast jag skulle vara ledig imorgon. Tänk vad jag offrar för min käraste Anton!
Men nej, nu blev jag hungrig!
Fast vi åt för bara ett litet tag sen och att vi har ätit choklad, jag är hopplös.
Ska tjata lite på Anton nu ;D
Hörs imorgon!


Veronica :)

Inga kommentarer: