torsdag 10 juli 2008

Torsdagar - Tråkdagar

Jag vet inte varför men jag har aldrig riktigt tyckt om torsdagar.
Det är dagen före fredag och torsdagar har alltid bara dåliga tv program (Enligt mig).
Allt som går på tv:n på torsdagar innehåller bara mord, blod, och läskiga saker!
Absolut inget för mig som vill ha humor, romantik och nöjes program istället.
Men nu lider i alla fall denna torsdagen mot sitt slut och jag har inte fått så mycket gjort idag som jag hade planerat, jag skulle ha packat till husvagnen vilket jag helt har glömt bort eller snarare ignorerat.
Så vet inte riktigt hur jag har fått den här dagen att gå så fort.

Inte nog med att det bara ska vara läskiga program på tv:n, det är läskigt här hemma också för det prasslar massor utanför fönstret! Hoppas på att det är någon katt bara som smyger runt i gruset ...
Hatar verkligen att sitta vid fönster när det är mörkt.
men jag försöker hålla rädslan borta med VÄNNER och Anton, fast tyvärr går det inte så bra.


Försökte fota kattungarna idag,
gick inte så bra kan man ju säga.


Veronica :)

Inga kommentarer: