tisdag 29 juli 2008

Tisdag

Återigen har det gått en dag på jobbet, En dag på sommarlovet och en dag på livet!
Hemskt så fort det går!
Men idag börja jag med att följa med en i personalen och handla till våran hamburgegrillning vi ska ha imorgon på jobbet, ska bli riktigt kul faktiskt :)
Sen var det bara att packa upp, spela lite fia och duka inför lunchen.
Eftermiddagen blev bara slappt i värmen eftersom ingen orkar göra något ...

Efter jobbet for jag iväg till stan, var nervös att jag inte skulle hinna med allt innan bussen gick hem, men jag var klar på mindre än 30 minuter så det var inte så farligt, fast nu när jag sitter här och skriver kom jag på att jag glömde köpa sollotion ... Men jag kom hem med 2 linnen och lite annat smått och gott som jag inte tänker avslöja ;D
Åkte sedan med bussen hem, svettigt!
Men nu är jag hemma och sitter här, vet inte riktigt vad jag ska kunna hitta på ikväll. Blir nog bara att sitta som vanligt ;D

Jag ska slå min själv också för att jag äter godis hela tiden, jag måste sluta!!!



Veronica :)

Inga kommentarer: