tisdag 15 juli 2008

Sov Paus

Har precis vaknat upp från en liten oplanerad sov stund :)
La mig i soffan för att läsa och slappna av lite, men hann bara ett kapitel och sen sov jag som en stock enda tills mamma kom in och frågade om jag skulle vara hemma ^^
Då jag bara yrade upp och undra vad klockan var, kändes som jag sovit i evigheter!
Men reste mig upp så fort så nu har jag lite ont i huvudet och jag är fortfarande ganska trött men ska försöka hålla mig vaken tills ikväll :)

Det blir svårt eftersom jag egentligen inte vill något annat än att bara lägga mig ner och läsa, men ja då kommer jag garanterat att somna igen så måste komma på något annat!
Skulle följt med mamma till stan igen, men jaja hon kommer förhoppningsvis hem snart igen så vi kan käka lite och sånt :)


Veronica :)

Inga kommentarer: