torsdag 17 juli 2008

Sommarjobb dag 4

Så var denna jobb vecka lut nu eftersom jag faktiskt är ledig imorgon :)
Idag har också varit en sånhär lugn och trivsam dag, vaknade upp till ett ur gullit sms från Anton och kände att jag kunde ligga kvar ett tag eftersom jag hade gott om tid på mig idag.
Så går jag upp, fixar mig och tar en snabb macka innan jag sticker iväg till bussen.
Så sitter jag på bussen och dagens backslag kommer, jag har glömt all min mat hemma!!

Så när jag kom till stan fick jag springa in på pressbyron och köpa lite mat så det löste sig.
Kom till jobbet, åt lite frukost, dukade fram och fixade så undrade dom o jag tyckte om att baka och det älskar jag ju så blev satt på att baka något gott till fikat. Kollade runt lite och blev sugensnoddas (choklad rutor med kokos) så det blev att baka lite på förmiddagen också.
Eftermiddagen hade dom andakt som det heter då det kommer en präst och pratar lite och så sjunger dom, fast det var inte jag med på utan hela eftermiddagen blev att bara sitta och små plocka lite tills fikat :)
Alla tyckte att mina snoddas var helt underbara så jag skulle få baka mera sa dom :)

Så blev det att sitta lite till och små prata tills jag sluta då mamma och jag åkte och handlade och sen hem och nu sitter jag här!
Inte har jag en lugn kväll framför mig heller utan det ska städas & fixas och packa!
Ska ju ut och göra en pensionärs utflykt imorgon, åka båt mellan Nyköping och Stockholm ^^
Så på kvällen åker vi direkt till husvagnen och ska bo där tills på söndag. Så återigen ska jag be om en liten blogg paus :)

Men nu kan jag inte sitta här och babbla på om allt och inget, måste packa!


Veronica :)

Inga kommentarer: