tisdag 15 juli 2008

Sommarjobb Dag 2

Gissa om det var segt att komma upp igen idag, kände verkligen hur kroppen protesterade mot att röra armen upp och stänga av mobil larmet. Fast efter ett tag så gick det, så var det bara att försöka inte somna i duschen, fixa sig och åka iväg.
Har ändrat mina tider så jag jobbar 8.30-15 nu och eftersom det är en liten rast halv 9 så börjar jag med frukost :)
Så spelade jag lite spel idag och sen fixa lunchen och efter det har vi mest bara suttit och inte alls gjort så mycket så en väldigt slapp dag idag faktiskt.
Det enda som var lite mera tempo var disken efter maten som jag tog hand om, jag har blivit en riktig hejare på det där med disken nu (Det är bara att fälla ner och upp en sak, men endå:)

Känner mig inte fullt lika trött idag men lite trötthet finns det endå. Så blir nog att bara slå sig ner i soffan med en bok (Läser nu första boken i It-Girl serien av Cecily Von Ziegesar) och tv:n på!
Ska försöka slänga in lite olika saker på bloggen också så det blir något annat än bara tråkiga inlägg om jobbet ...


Veronica :)

Inga kommentarer: