onsdag 16 juli 2008

Sommarjobb Dag 3

Idag har det faktiskt varit en väldigt skön dag :)
Började med frukost och sen gick runt och plockade lite disk och tog hand om den, plockade vissna blommor och spelade fia med knuff :)
Så var det dukning + Lunch och vid 12.30 åkte jag + en till personal och 3 tanter ut till kaktusplanteringen och kollade så gick vi till Gubbens Café och fikade. Så det var jätte mysigt, skulle kunna hitta på sånna saker varje dag och få betalt för de :)
Så åkte vi taxi runt också så alla tanter kom hem igen och jag kom tillbaka till jobbet och väntade på mamma.
Så en snabbis in till stan för att hämta mina glasögon som kommit, så en jätte snabbis in på monki och köpa ett impulsköp (kommer bilder sen) och sen hem och fika lite.

känner mig lite halv trött så tänkte ta en liten snabb dusch nu innan jag återigen sätter mig vid datorn och trixar lite med olika saker!



Veronica :)

Inga kommentarer: