söndag 13 juli 2008

Helgen + Dagen Som varit

Fredag: Annica kom och hämtade mig som sagt så vi åkte ner till husvagnen. Började med maten direkt som bestod av lax och potatis :)
Vi skyller på att vi är blondiner för när vi väl hade grillat laxen ett tag kom vi ju på den briljanta ideén att man skulle grilla laxen i folie!
Så där stod vi och försökte vända på laxen som bara gick sönder. Men vi lyckades och det blev lika gott i alla fall :)
Efter maten tog vi en promenad samtidigt som solen sakta gick ner så det var verkligen jätte fint och alla människor var ute och gjorde olika saker, fanns till och med några som badade!
Så packade vi ner oss i varsin solstol med godis, körsbär, böcker och korsordstidningar!
Tyskarna som bor mitt framför oss hade massor med folk ute och de drack och pratade massor och kollade på oss när vi satt där och såg helt nördiga ut, haha!
Men helt plötsligt får Annica värsta kärleks sms:et så vi blir helt insatta i det och driver massor fast så blev vi dissade när vi sa att han skulle komma till campingen ...
Men men , avslutade kvällen med film. Bara det att Annica somnade efter typ 5 minuter och jag somnade bär det var typ 20 min kvar på filmen så det var inte så lyckat :)

Lördag: Vaknade upp till strålande sol! så hela förmiddagen låg vi bara och solade.
Dock så började det regna sen så fick gå in i husvagnen och försöka roa oss, så satt och läste och höll på lite. så bakade vi en kaka som råkade bli lite bränd bara för att den inte riktigt fick plats i våran lilla ugn och jaa ^^
På kvällen blev det sol igen och då kom mormor,morfar och mamma ut så vi grillade korv och år hallon paj, mums!
Så stannade mamma kvar och återigen satt vi och läste och löste korsord på kvällen och skrattade såklart!

Söndag: Återigen vaknade man upp till strålande sol och det har varit helt underbart! har solat hela dagen tills vi käkade mat och sen åkte hem.
När vi väl kom hem så hoppade jag på 6 - hjulingen och körde lite som jag redan har skrivit lite om ;D
Men nu känner jag på mig att det är mat på gång så ska springa och kolla det!


Veronica :)


Min stol rammlade ihop när jag skulle lägga mig!

Mamma


Det hade regnat in lite så dynan var ganska blöt^^

Mat!

Inga kommentarer: