måndag 23 juni 2008

Tro det eller ej ...


Men jag lever faktiskt, har bara återigen varit för upptagen för att hinna blogga!
Ska försöka dra ihop ett litet sammandrag vad som hänt under veckan nu av det jag kommer ihåg!

Tisdag: Anton kom till mig vid typ 17.00, han mådde inte bra utan la sig direkt i sängen och sov tills runt 20.00 typ. Så hände inte mycket, låg bara och kramades och tog hand om honom. Tvingade i honom 1 Ipren känner mig stolt som lyckades med det! Sen kommer jag inte ihåg vad som hände på kvällen tog det bara lugnt

Onsdag: Anton fortsätter att vara sjuk så blev slapp dag med VÄNNER, film och dator typ. Kommer inte ihåg så mycket här ifrån heller faktiskt.

Torsdag: Packade ihop våra saker och drog först till stan där jag köpte busskort och kollade runt lite och sen blev det att åka med 410 hem till Anton. Blev också en lugn kväll med tv och lite sånt.

Fredag: Midsommar, jag vaknade 10.30 helt ensam i sängen. Blev lite förvirrad klädde på mig och fixade lite gick ner och hittade Anton i soffan som spelade GTA (Nörd) han hade varit uppe sen typ 08.30 och jag hade bara sovit som en stock! Blev att käka lite frukost och sen fixa sig lite till för att åka in till Grytgöl på en sak som heter Polustus som de har där varje midsommar när de gör olika vagnar och typ driver lite med saker som hänt under året. Mycket trevligt trots lite regn och väldigt mycket folk!
Sen hem och spela Guitar Hero och bara ta det lugnt eftersom Anton fortfarande är sjuk!

Lördag: Tog det lugnt på morgonen tills vi åkte till Anton moster som skulle ha sin 50 års fest!
Väldigt trevligt var det faktiskt, mycket god mat och roliga människor! Hoppade lite stuttsmatta också för första gången på evigheter!
Så spelade vi spel typ tills vi gav upp det av ren uttråkighet ;D
jag satt och lyssnade på Anton och hans kusin Johans otroligt intressanta konversationer som jag inte fattade ett skit av rent ut sagt men det hindrade inte mig från att små skratta lite.
Kom hem till Anton igen runt typ 23.30 och då mådde inte jag bra heller, kände mig helt tjock i halsen och näsan. Så Leila (Antons Mamma) fick ta hand om oss och fixa varm oboý och te. Sen gick vi och sov.

Söndag: Vaknade upp med värsta hals ont, täppt näsa och ont i huvudet. Inte alls min dag. Blev bara att sitta och spela tv spela exakt hela dagen. Anton böja som tur var att bli frisk igen :)
Inget annat roligt hände ... Mådde bara usch!

Måndag: Kunde knappt sova något inatt , bara legat och snurrat och haft as ont i halsen! Känner mig verkligen sjuk. Anton som är hur gullig som helst och ligger och pussar på mig massor , han är underbar<3 Är jätte sjuk idag med tydligen syns det i mina ögon att jag mår jätte dåligt också sa Leila. Spelade lite Guitar Hero idag också tills jag inte orkade mera plus att jag skulle åka hem idag också.
Har varit jätte trevlig vecka med Anton fast vi har varit jätte sjuka. Älskar dig sjukt mycket som sagt ;D haha *Ironi*

Nu blir det nog snart soffan för min del, Har as ont i halsen och magen känns som jag ska spy nu när som. Blir nog film och sängen tidigt idag eller jaa kanske i alla fall ...
Hoppas på att jag blir frisk snart!


Veronica :)

Inga kommentarer: