tisdag 17 juni 2008

Sjukgymnast

Var hos sjukgymnasten idag för att få lite övningar som jag kan göra med ryggen för att den ska bli bättre. Hon klämde massor och petade och det var jätte skönt. Fick ha en värme sak på ryggen som också var jätte skönt. Fast när vi sen skulle in och handla hade jag as ont i ryggen och nu gör den också jätte ont i musklerna men det skulle snart gå över sa dom.
Fick även tips om att gå på massage så ska beställa om det finns tid till nästa vecka, det ska bli så skönt!

Efter vi handlat åkte vi till Kuddby och väntade på att Anton skulle komma med bussen och sen åkte vi hem och nu ligger han i min säng och sover eftersom han hade jätte ont i huvudet och är typ helt förstörd, festival sjukan kallar vi det för!
Eftersom jag har så ont nu så kan inte jag ligga ner så mycket så jag var tvungen att sätta mig här ett tag så passar på att blogga lite nu eftersom jag varit för trött för att göra det sen Hultsfred

Ikväll blir det nog bara att ta det lungt och sova antar jag eftersom ingen av oss är vidare pigg. Måste göra mina övningar också och sen kanske ta en jätte liten "Promenad" runt huset ett par varv skulle jag gå också ...


Veronica :)

Inga kommentarer: