onsdag 25 juni 2008

Onsdag

Katter det är konstiga djur, när mamma vaknade var kattungarna kvar och levde på trappen.
När jag vaknar finns det inte en endaste katt kvar. Förmodligen är det en av våra andra katter som gömt undan hennes ungar och trott att det var hennes egna.
Katt drama säger jag bara som jag inte orkar med ...

För övrigt idag har det varit en väldigt seg dag, vaknade runt 10 typ. Hostade som bara den och kände mig helt bläduschade, käka frukost och lite sånt.
Så har jag kollat på VÄNNER typ hela dagen tills jag somnade någon gång runt typ halv 4 och vaknade igen vid halv 6 i ren panik och undrade vart jag var och vad som hade hänt.
Hade typ ingen känsel i benen och var precis snurrig bara för jag typ slängde mig upp från soffan.
Så blev det ännu mera VÄNNER och dator.
Så har min dag sätt ut ...

Men nu är det slut på det lugna sjuka för nu börjar det massor roligt!

Torsdag: Fanny kommer
Fredag: Linnéa Kommer
Lördag-Söndag: Bo i husvagnen med mamma & Annica
Måndag: Tandläkaren, Åka till Anton
Tisdag-torsdag: Bo hos Anton
Fredag: Baka till mormor & morfar
Lördag-Söndag: bo i husvagnen med mamma & Annica

Så nu blir det mycket att göra, sen har jag bara en vecka ledigt kvar tills jag ska jobba i 4 veckor!

men nu ska jag fortsätta typ lyssna på VÄNNER och kolla runt lite!


Veronica :)

Inga kommentarer: