söndag 29 juni 2008

Husvagns Camping


Mamma som solar på bilden.


Kom hem för ett par timmar sen från husvagns campingen. Det har varit väldigt soligt, varmt, skönt och väldigt avslappnande!
Det är verkligen en jätte lugn camping som husvagnen står på så man kan ligga i sin lilla solstol och bara lyssna på fåglarnas kvitter och se på havet, mysigt!
När vi kom ner i lördags så kollade jag för det mesta runt på campingen eftersom det var första gången för mig där. Så solade vi lite och spelade UNO och lite sånt.
Grillade jätte goda grillspätt på kvällen och hade det bra mysigt!

Idag vaknade jag ca 09.30 och det var strålande sol ute så det vara bara att slänga upp sin lilla solstol och lata sig! Låg där tills runt 12 då vi bestämde oss för att käka lite och sen åka hem igen vid 2.
Känner mig väldigt trött nu fast jag inte gjort annat än att bara legat still på en stol i två dagar. Antar att jag måste dricka mera ...

Ikväll blir det att packa iordning och fixa lite eftersom jag ska till Anton imorgon, så blir nog ganska tunt på blogginlägg nu ett par dagar framöver, tyvärr.
Men nu ska jag ta och göra något vettigt, eller jaa får väll se vad jag kan komma på att göra!


Veronica :)

Inga kommentarer: