onsdag 11 juni 2008

Dagen börjar dra sig mot sitt slut


Nu är nästan allting packat och klart till Hultsfred!
Men jag ska vara ärlig och säga att jag faktiskt har tappat lite känsla att åka dit nu faktiskt, Börjar inse att det kanske inte är riktigt min grej att åka på sån här lång festival och campa och allt. Jag som vill ha det lyxigt och bekvämt.
Men som sagt det är försent att lämna tillbaka biljetterna så det är bara att åka och se glad ut!
Fast kommer säkert komma hem med det största leendet och vilja åka dit igen (Kan man ju hoppas...)

Blir så trött också för har haft världens huvudvärk i flera dagar nu, känns som om någon trycker i huvudet och jag känner mig trött hela tiden så jag bara vill lägga mig ner och sova. Jag som alltid tror det värsta om saker inbillar mig massor fast det säkert bara är för värmen som jag har sådan huvudvärk eftersom det blir bättre när jag kommer ut och den blir värre när jag sitter vid datorn.
Hoppas verkligen att jag slipper huvudvärken på Hultsfred eftersom jag ska vara ute hela tiden.

Men nej nu får jag allt ta och sluta gnälla jag ska ju faktiskt få tillbringa tre dagar med massor av bra musik, träffa mina två Idoler , se massa live band få en upplevelse för livet och ha så himla kul!
Klart att jag kommer överleva det här och ha otroligt roligt! (Fast jag kommer längta till Söndag ...) Så kommer jag att komma hem med allt i behåll och vara super glad!

Får se om jag hinner skriva något imorgon innan vi åker , Annars får ni ha det bäst så hörs vi på söndag eller Måndag!


Veronica :)

Inga kommentarer: