torsdag 26 juni 2008

Bra Dröm

Jag har precis typ vaknat från en ganska bra dröm och kände att jag bara måste komma hit och skriva ner den för att hoppas att det händer i framtiden ;D

Det var jag och Anton som blivit vuxna och super kända vi var med på massor med olika tidningsomslag och vi var verkligen jätte gulliga om jag får säga det själv ;D Jag körde massor utav olika bilar och vi hade tre barn faktiskt 2 tvillingflickor och 1 bebis pojke :)
Vi åkte runt lite och bara levde livet och det var jätte mysigt!

Tills jag återigen vaknade av en hostattack ...
Har inte kunnat sova ordentligt inatt heller, har vaknat tre gånger och hostat som bara den,först vid typ 03.12, 06.27 och sen nu precis. Det är verkligen jobbigt!
Fast vaknade i alla fall med god timeing, 09.29 och jag hade ställt mobilen på väckning 09.30 ^^

Så nu ska jag ta och fixa mig och äta lite frukost i väntan på att Fanny ska komma runt 11!


Veronica :)

Inga kommentarer: