torsdag 29 maj 2008

Torsdag

Sitter här som ny solad, ny duschad och med ny målade tår och snart också ny målade fingernaglar! Vaknade strax före halv 10 idag och kliver ut till mitt stora rum där solen sken så vackert! Så sprang ut i köket och kollade på temperaturen ( Eftersom solen ligger på vid köksfönstret på förmiddagarna så blir det as varmt där) den stod på 38 grader!
Så slängde på mig bikini och plockade ihop lite tidningar, en handduk och ett äpple och la mig rak lång i solen, så jäkla underbart!
Låg där runt en timme tills magen började kurra lite och mormor ringde och ville ha hjälp att flytta lite grenar och sånt ...
Så har varit en riktig skön förmiddag faktiskt.
Dock så har solen gått lite i moln nu så passa på att gå in och fräscha upp mig lite, blev rosa naglack nu lagom till sommaren :)
Resten av dagen vet jag inte riktigt vad som händer, tror mormor ville ha lite mera hjälp och sen tänkte jag åka till Astrid och klippa lite gräs men tror inte att det blir något av det utan får ta det nästa vecka istället :)

Inte långt kvar tills sommarlov nu heller, exakt en vecka kvar :)
Så är det bara två veckor kvar till HULTSFRED!

Men nej, nu ska jag fortsätta måla mina naglar!


Veronica :)

Inga kommentarer: