lördag 10 maj 2008

Duktig Veronica!

Idag känner jag mig riktigt nöjd med mig själv, Skrev en film analys om "Så som i himlen" idag på 1074 ord, gjorde klart HELA slutarbetet i datorkunskapen och så har jag fått mig en liten bränna också :D
Som ni märker då har jag i prinsip legat ute/suttit inne och bara pluggat, pluggat och pluggat!
Skönt att få allt gjort nu, har bara en svenska uppgift kvar som jag måste göra och sen räkna rst uppgifter i matten ... Sen är jag äntligen klar med allting som jag legat efter med och nästan klar med allting som vi ska göra i skolan också :D Och då menas det att jag klarat hela första året på gymnasiet *Wohooo* är riktigt nöjd med allt jag gjort, hoppas på bra betyg i slutet bara ;D

Annars idag har det inte hänt något, varit ensam hemma hela dagen ^^
Nu ligger jag i soffan och små kollar lite på filmen i 3:an, Rock Star. Har sätt den förut men kommer knappt ihåg något så tänkte se om jag orkar sitta uppe och se hela igen :) Tror inte jag kommer det för börjar känna mig ganska så trött faktiskt + att jag ska upp ganska tidigt imorgon och åka till Linnéa :)

Men sov gott sen när både jag och ni kommer i säng!

Veronica :)

Inga kommentarer: