torsdag 8 maj 2008

Död


Typ så känner jag mig just nu, kom hem för ett litet tag sen från Astrid efter att ha klippt gräset åt henne i typ en timme. Så himla varmt har det varit och så har jag inte druckit ordentligt heller så är lite små snurrig nu.

Fast dagen har varit väldigt varmt och trevligt, som sagt idrott först, lunch och sen skulle vi ha projekt och företagande fast våran lärare var i Göteborg så vi hade fått en uppgift vi skulle göra bara. Väldigt lätt uppgift var det också så var klar på typ 15 minuter. Då var klockan 12.30 och min buss skulle gå hem 16.05 så följde med Anton & Tobias ut när dom skulle fota massor, så gick runt hela stan typ och fotade allt möjligt, väldigt trevligt faktisk :)

Fick reda på att jag minst kommer att få VG på min novell jag skrev också och så lämnade jag in mitt programhanterings arbete idag med, Clarre (Läraren) kollade på den och tyckte att den var bra och så bara flinade han när jag undra om det räckte till ett VG och så gick han och sa att ja, det får vi se ^^ så hoppas :D

Nu ska jag nog hoppa in i duschen en snabbis och sen får jag inte glömma bort att se "Sanningens Ögonblick" ikväll!


Veronica :)

Inga kommentarer: