onsdag 23 april 2008

Vår Kännslor, Bra humör och Pluggande

så himla skönt väder det ser ut att bli idag! Solen skiner och det är riktigt varmt här inne där jag sitter med solen rakt på mitt onda knä ;D Fåglarna kvittrar och bladen på träden börjar att slå ut, fy va härligt säger jag bara!

Är som sagt hemma från skolan idag eftersom jag inte orkar gå dit när vi endå inte hade någon lärare, säkert därför jag är på så bra humöt :) fick äntligen sova ut också har sovit ca 11 timmar inatt! vaknade bara 1 gång runt halv 7 då någon ringde men orkade inte svara ...
Det känns verkligen så skönt att ha fått sovit av sig lite.

Idag blir det nu först att käka lite frukost, fixa ansiksmask så man känner sig lite piggare. Sen ska jag dra ut massor med saker och sätta mig och plugga, plugga, plugga! ska försöka göra klart alla små saker jag har och sen ge mig på novellen och kanske den sista svenska uppgiften också , får se vad jag hinner.

Senare i eftermiddag kommer också Annica & Farmor ut tror jag , eftersom morfar fyller år idag så ska vi fira honom och lite så :) det ska bli riktigt nice!


Veronica :)

Inga kommentarer: