onsdag 16 april 2008

Tråk dag blev Skoj dag


Skolan var verkligen seg idag, men jag överlevde!
Efter skolan drog jag , Anton och Tobias till donken där dom käkade lite och jag fick en McFlurry av Anton :D Gottigott!
Sen gick vi runt lite på stan och typ inte gjorde något tills Tobias drog till bussen och jag och Anton skulle till biblioteket och plugga var det tänkt.
Men som vanligt blir det inte som man tänkt sig utan strax efter vi kom dit kom också Madde och Lynn dit , så fick vi för oss att gå ner till första våningen där dom har gjort som ett rum där man kan spela , sitta vid datorn, läsa och lite allt möjligt. Där så hade dom Wii spel som man fick spela som madde och jag testade, och efter 2 timmar var vi klara och halv döda med de ;D var as kul verkligen, körde bowling, tennis och massor olika sporter.
Sen gick Madde och Lynn och jag och Anton orkade inte sätta oss och plugga så drog ner på stan till musikbörsen och lite sånt enda tills hans buss gick och jag skulle åka ut till mamma och äntligen få åka hem!
Trevligt var det idag i alla fall :) <3


Nu har jag precis poroppat i mig mackor & juice fast mamma håller på med maten, så nu känner jag mig lite småfet här ;D
Och som sagt så borde jag plugga , eller i alla fall börja på min novell. Men har ingen lust så det blir nog inget ... !
Har nationella prov imorgon också, uppsats skrivning på engelska. Så ska lägga mig tidigt (Hoppas) så jag är piggare imorgon än vad jag har varit idag. Men som sagt det brukar inte bli som man har planerat ...


Veronica :)

Inga kommentarer: